Monday, July 21, 2008

PROGRAM UPGRADE SOLAT ....MAKANAN HALAL HARAM KEPADA PELAJAR



Assalamualaikum wbt

PIBG dan pelajar-pelajar Sek Men Taman Maluri,Kg Pandan KL telah mengadakan program yang baik dan berguna bagi pelajar-pelajar didalam akidah dan amalan harian mereka serta tentang makanan yang halal haram .

PPPIS bersama Pengerusi PIBG dan AJKnya sangat berharap kepada mana-mana PIBG dapat meneruskan program kepada pelajar-pelajar mereka disamping mendedahkan pemakanan halal dan haram demi membetuk aklak , kerana dengan makananlah penyumbang kepada keruntuhan aklak pelajar-pelajar.

4 comments:

Anonymous said...

astaghfirullahalazim, sampai gambor pun korang nak mockup ke? aperhal plak yg gambor satu dijadikan double vision ni.

Yang terangnya, gambor ni cumer menunjukkan 4 individu berdiri tapi bila jadi double vision nampak macam 8 org.

Ini program aperni? bior bebenor pak aziz. kalau kita nak tunjukkan aktiviti yg dibuat dapat sambutan tak payahlah mockup. Takpun, tak payah tunjuk gambor langsung, kan mudah.

kadang2 bila dah selalu cakap lebih, kita lupa apa yg kita buat kelak bende yg serupa yg kita kata pada org lain...

jadi kita kena buktikan kita tu lebih baik dari org yg kita caci sebelum ini.

Anonymous said...

Apa ni sapa yang mencaci sapa ni... Jangan dicari kesalahan orang lain... yang suka sangat cari kesalahan orang lin ni cuma SI ANAK HARAM saja... Tak ada apa silap nya dalam blog ini yang aku nampak.. Ni aku agak kerja si BUDAK FAEDZAH punya kerja ni... Si pantat BUSUK dan BERULAT tu.

Anonymous said...

masyaAllah, apa punya bahasa kat dalam blog ni?. Sudahlah nama individu disebut2 siap dicarut dan dimaki hamun lagi.

agaknya benarlah apa yg dikatakan oleh komen pertama yang menyebabkan org yang berkaitan melenting dan menunjukkan keperibadian yg sebenarnya.

Bila dirujuk ke PPIM rupanya nama wanita itu adalah kakitangan PPIM dan kenapa agaknya anda yg di atas ini sanggup mengeluarkan bahasa sekesat itu kpd seorang wanita muslimah?

Anonymous said...

saya ingatkan komen dalam blog ini akan menjurus kepada perkara2 berkaitan hal ehwal agama, jadi saya teruskan membaca komen yg diturunkan. Malangnya, ia tidak ubah macam laman sembang budak sekolah gatal yang bukan sahaja mencarut tetapi memaki hamun.

SAYA AMAT KESAL.

utk pengendali blog ini, sila selesaikan masalah peribadi beliau terlebih dahulu sebelum masuk ke medan perjuangan.

ANDA BUKAN SAHAJA MEMALUKAN DIRI SENDIRI TETAPI MEMALUKAN UMAT ISLAM KESELURUHANNYA.