Sunday, July 13, 2008

Betapa ISLAM DIHINA ......tapi pengguna Islam tetap menyokong


Assalamualaikum wbt

SOKONG JANGAN TAK SOKONG
Nanti kita sama-sama mencari tentang hukumnya apabila kita dengan sengaja menyokong orang yang menghina,menghancurkan Islam serta bersekongkol dengan musuh Islam - SubhanaAllah.

Hinanya Agama Islam apabila Pengguna Islam berkunjung kehotel-hotel diMalaysia (tidak semua) tapi yang jelas apabila kita ingin bersolat kita dapati SURAUnya sama dengan reban ayam dan bertempat dibawah tangga atau tempat letak kereta (Hotel Flamingo).

Cuba lihat pula Pengguna-pengguna Islam yang terus menerus berkunjung kePasa Raya,Pasar Besar dan macam-macam pasar .PPPIS difahamkan bahawa kuasa pembeli adalah terletak kepada kita (Pengguna Islam) dan kita perlu tanya diri kita, sampai bila kita terus akan dipermainkan oleh pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab ataupun cuma kita tunggu dan lihat sahaje ke? (biarle,takapalah,sikit dll).Lakukanlah sesuatu.....wahai Pengguna Islam sekalipun dalam hati atau berdoa.

Dalam gambar ini adalah satu permandangan tempat solat (surau) yang terdapat disabuah Pasar Raya diBelakong (Econsave ) dengan jelasnya mereka ini tidak menghormati Islam samaada kepada Pengguna Islam dan Pekerja Islam disitu serta sangat biadab.

PPPIS memandang serius tentang perlunya Surau bagi Pengguna Islam sama ada diHotel ataupun diPasar-pasar Raya dan berharap kepada Pengguna Islam memulaukan atau memboikot kepada mereka-mereka yang memang biadab dengan Islam.

Sayugia diingatkan kepada pihak-pihak yang dipertanggungjawabkan
janganlah mengundang musibah atau bala dari Allah SWT dengan mempermainkan Agama Islam......cukuplah yang kita telah terima demi kesejahteraan ummah dengan tolonglah ambil tindakan.

3 comments:

Anonymous said...

fuyooo..wa caya lu, kat sini nu dia duduk. apsal masih guna nama PPIM, kan diorang dah singkir engko, tak baik tau jual nama, DOSA TAU...

lepas tu, kita ni takpayah pakai songkok la kalau hati tak baik, dalam perut selalu ada perasaan irihati dan dengki. kita jugak tak sepatutnya kencing dan berak kat dalam pinggan nasi sendiri, ha..sekarang kan dah terpaksa suap taik sendiri..sapa yg susah..sendiri jugak kan...

pak aziz, saranan saya..banyakkan solat taubat, muhasabah diri, lepas tu barulah istiqamah dan teruskan perjuangan.

tak perlu banyak2 NGO, pegi balik kat PPIM, buat pengakuan...lepas tu salam dan bersatu balik.

ubah perangai, itu yang paling penting. kat mana sahaja kita berada, org akan memerhati..Allah maha mengetahui baik yg kita zahir atau yg kita pendam dalam hati.

takpayah buruk2kan org lain, tak perlu menjadi hero, sebab di sana nanti kita semua adalah sama.

Anonymous said...

KITA KENA YAKIN BHW PPPIS AKAN BERJUANG LEBIH TEKUN, TABAH DAN BERWAWASAN.

SEMOGA ENCIK AZIZ BOLEH MEMBUKTIKAN DIRINYA LEBIH BAIK DARI APA YG DIKATAKAN OLEH ORG LAIN.

KITA BERI PELUANG KPD BELIAU BARANG 2 HINGGA 3 BULAN MENERAJUI PPPIS DAN PADA MASA YG SAMA TELAHPUN MENDAPAT JAWATAN DI MPAJ.

KALAU WAKTU DI PPIM MUNGKIN TIDAK BERKUKU, SEKARANG TENTU SUDAH BERTARING.

KENA BUKTIKAN ITU YG PALING PENTING. KALAU TIDAK MAKSUDNYA MEMANG BENARLAH APA YG DIKATAKAN OLEH SEMUA PENGHANTAR2 KOMEN DI ATAS.

Unknown said...

Sports Betting - Mapyro
Bet the moneyline from https://tricktactoe.com/ 1:25 PM to 11:00 PM. 메이피로출장마사지 See more. MapYO Sportsbook features live odds, live streaming, and 1xbet 먹튀 detailed ventureberg.com/ information.