Friday, July 18, 2008

HEBATNYA TABUNG HAJI.....KEBERKATAN BUAT BAKAL HAJI/HAJJAH




Assalamualaikum wbt

Wahai pencarum-pencarum TH yang masih beramanah dan terus percaya kapada TH tapi apa yang TH telah lakukan kebelakangan ini amatlah memalukan dan tidak beramanah dengan pencarum-pencarumnya.

Difahamkan pengurusan TH telah melabur dan menggunakan wang pencarum untuk pelaburan membantu Syarikat Yahudi (Silver Bird),oleh itu kepada pencarum-pencarum yang ada diTH perlulah fikirkan dan renungkan kemana lagi kami nak simpan wang kami untuk pergi Mekkah jika TH masih membantu Yahudi ,apa kata kami mula simpan kat Bank Rakyat.

Kami berharap kepada pengurusan TH insaf dan faham akan perasaan kami pencarum diTH tidak mahu bersubahat untuk menghancurkan Islam,sama-samalah kami mencari kebaikan dan keredoaan Allah SWT dan jika perlu kami mahukan TH yang baru dan tidak melaburkan wang kami ditempat yang salah.

Pengurusan TH perlulah mengkaji samula satiap pelaburan yang dilaburkan agar mendapat keberkatan dari Allah SWT bukannya ada kepentingan mana-mana pihak,kami tak izinkan wang kami dilaburkan sasuka hati pihak TH, ingat amanah dan ummah........wahai TH

3 comments:

Anonymous said...

betulke aziz ni anggota PPIM lagi. Dengar ceritanya dah diberhentikan. perbuatan menggunakan link yg mempunyai nama PPIM adalah salahlaku dan sudah tentu dilakukan dg niat yg tidak baik.

sekiranya dan mempromosi blog sendiri guna sahajalah nama sendiri. kenapa pulak nak gunakan nama sukarelawan ppim. Ini macam main baling batu sembunyi tangan atau nak menangguk di air keruh.

Kalau org dah tak sudi tak payah la kita jadi macam gila talak pulak.

dengar kata rekod pun he..hee..boleh tahan jugak cantiknya kat PPIM tu dulu ye?????

DrZackiey said...

SALAM, TH DULU PERNAH PAKAI SINGKATAN LUTH. W/PUN ITU NAMA NABI TAPI KAUMNYA BANYAK MENGERJAKAN KEMUNKARAN TERMASUKLAH SPTMANA YG SDG DIHADAPI OLEH SDR. ANWAR IBRAHIM DAN SAIFUL BAHRI.

AGAKNYA, SBB NAMA YG DIPILIH ITU JUGA TIDAK SESUAI DG TH DAN TH TIDAK TAHAN DAULAT MAKA BERLAKULAH PELBAGAI PERKARA YG AIB DAN TIDAK SELAYAKNYA DILAKUKAN OLEH ORANG YG MENJAGA AMANAH ALLAH.

AGAKNYA HAJI2 YG KE MEKAH MENGGUNAKAN PERKHIDMATAN TH INI PUN KENA JUGA TEMPIASNYA. SEBAB ITU SEKARANG INI BANYAK HAJI DAN USTAZ HAJI YG BUAT PERKARA YG TIDAK MASUK AKAL.

SEPATUTNYA DG TITLE HAJI YG DIPEGANG MEREKA AKAN JADI LEBIH TAWADDUK TETAPI MUNGKIN SEBAB HAJI YG DIPEROLEHI BUKAN HAJI MABRUR JADI KELAKUAN MEREKA BILA BALIK LEBIH TERUK DARI ORG YG BUKAN HAJI.

HARAPAN SAYA, PENGENDALI BLOG INI BUKANLAH TERGOLONG DARI MEREKA2 INI. MENJADI TUGAS DAN TANGGUNG JAWAB SAUDARA UTK MENJERNIHKAN KEADAAN SUPAYA GLN HAJI TIDAK TERPALIT DG PELBAGAI TOHMAHAN LAGI.

Anonymous said...

Tahniah, at least ada juga satu manusia dalam laman ini menggunakan nama peribadi dalam memberikan komen sbg tanda keikhlasan hati.

Semoga semua yg bertelagah dapat memulihkan hubungannya.

Amin