Thursday, July 24, 2008

BERSAMA MENCARI KEBERKATAN ALLAH SWT


Assalamualaikum wbt

"Kebahgian didunia dan kebahgian diakhirat" adalah menjadi cita-cita dan tujuan untuk hidup dengan menurut semua perintah dan takwa kapada Allah SWT .

Didalam kesibukan tentang makanan halal dan haram untuk didedahkan kepada masyarakat, PPPIS juga berpeluang untuk bertallaqi dan bermusafahah al-Quran kepada masyarakat yang berminat dan menghayati disamping membaiki bacaan al-Quran serta mengulang kaji dan membacanya untuk mendapatkan keberkatan hidup.


4 comments:

Anonymous said...

be careful with this gentleman, he is formerly working with PPIM. But, after shortwhile been terminated because of unethical conduct.

so please don't fall into this gentleman appearance, he may look very pathethic but will turn to be very 'maniac' to pretty women...

carefull....ha..ha...i warn you..

Anonymous said...

There were many type of people taught as far a ALLAH are concern a first commentator are really BASTARD "son of bitch" nothing is wrong with this BLOG, as far as I am concern, nothing is wrong here in this blog... Congrat En Aziz just ignore all those BASTARD out there.

Anonymous said...

siapalah agaknya yg akan untung dari pergaduhan dan perseteruan ini ya?

yang penting, kalau pemilik blog ini merasakan beliau 'terfitnah' buatlah laporan polis, tidakpun buatlah 'akuan bersumpah', tidakpun pergilah berjumpa sdr anwar ibrahim utk mendalami ilmu2 'meliwat'...kih...kih... gerenti gempar...

Anonymous said...

membaca bahasa yg digunakan diblog ini memang menyedihkan hati saya selaku individu yg sedang mencari2 NGO yg memperjuangkan agama Allah.

kita telah dimanipulasikan oleh arqam, rufaqa. ayah pin, rasul melayu, dan seumpamanya.

generasi muda yg sedang tercari2 hala tuju nampaknya hanya semakin disesatkan oleh gln yg mempunyai kepentingan peribadi melebihi kepentingan ummah.

menjijikkan sekali membaca tulisan komen di atas yg menyebut anak haram, bitch dsbnya tanpa merasa malu kpd org yg membacanya.

apakah bahasa sebegini yg menggambarkan pejuang agama?, kita tidak boleh marah sekiranya setakat dilempar dg tuduhan, sdgkan nabi sendiri dilempar najis dan batu bata tetapi baginda tidak pun megambil hati kerana baginda berada dipihak yg benar dan mengajak kepada kesabaran.

malangnya, mungkin pengendali blog ini telah menyerahkan bulat2 kpd individu yg KURANG AKAL DAN KURANG AJAR utk menjadi tukang jawab sehingga niat perjuangan yang MUNGKIN IKHLAS telah kelihatan benar sptmana yg dituduh oleh beberapa komentar sebelum ini.

kata org menepuk air di dulang tentulah ke muka sendiri terpercik airnya.